Strony

sobota, 19 października 2013

Dzień + 2.

Chciałam Wszystkim bardzo gorąco podziękować za słowa wsparcia i życzenia powrotu do zdrowia. Każde przeczytane słowo sprawiło mi wiele, wiele radości. Wybaczcie, że nie będę odpisywała na każdy komentarz oddzielnie. Potraktujcie ten mój post jako słowa podziękowania. Cieszę się ogromnie, że tak wiele osób trzyma za mnie kciuki. Postaram się w miarę możliwości pisać co u mnie słychać, jak idzie leczenie. Nie wiem jakie będą kolejne dni, na ile będę miała siły. Każdy przypadek jest indywidualny i każdy inaczej dochodzi do zdrowia. W kolejnych dniach parametry wyników będą malały, a następnie powinien być wzrost i wtedy samopoczucie powinno się poprawić. Męczy też monotonia bycia w izolatce. Jedyną rozrywką jest telewizor bez ograniczeń i internet, ale trzeba mieć na to też chęć. Pozdrawiam Wszystkich gorąco.

1 komentarz: