Strony

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Laleczka dla córki


Oto i następna tytułowa laleczka. Ta powstała dla mojej córki, nie do zabawy, bo jest już troszkę za duża, ale do nietypowego przyozdobienia pokoju. Wiedziałam, że sprawię jej tym wiele radości i tak też było. Choć szczerze powiem, nie sądziłam, że oprócz tej jednej trafi do niej jeszcze jakaś. Myślałam, że jeżeli już, to dla jej córeczki, której jeszcze nie ma. Ale byłam w ogromnym błędzie. Obecnie w pokoju u Milenki stoją trzy leleczki. Ale żeby dowiedzieć się jakie, to trzeba będzie poczekać. 
Zachęcam do odwiedzania i czytania mojego bloga. Dla osób, którym spodoba się laleczka z zdjęć niżej, zdradzę, że jutro pojawi się druga z trzech lalek Milenki.

Laleczka ze zdjęć ma ok 50 cm wysokości.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz