Strony

niedziela, 8 września 2013

S W E T E R K O W Y tydzień

Ten tydzień postanowiłam przeznaczyć na pokaz dzierganych przeze mnie sweterków. Czyli taki "mini pokaz mody". Pomysły na ich zrobienie są moje, tylko jeden z nich zrobiłam na wzór pokazany w gazetce z robótkami. Na pewno będziecie się zastanawiać, ile czasu trwa zrobienie takiego swetra? Otóż różnie to bywa. Zależy to przede wszystkim od grubości włóczki, następna rzecz to ścieg jakim jest wykonany, długość swetra, długość rękawa. No, i oczywiście najważniejsza rzecz, to czas jakim się dysponuje. Średni czas w jakim wykonywałam sweterki to około tygodnia.
Postanowiłam, że codziennie przedstawię jeden z nich. Zapraszam, więc  na  mój "mini pokaz mody",
a modelce dziękuję za cierpliwość :-). Mój tydzień "mini mody" rozpocznę już dziś. Kolor włóczki przedstawionego poniżej sweterka to "pudrowy róż".









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz